باورهای جدید


دارم تمرینای روزانه انجام میدم

تمرین تغییر باورهای نادرست ب درست و منطقی ،تمرین تقویت عادتهای خوب و دائمی کردن اونها، تمرین شکرگزاری و بازی با پول و و و و کلی چیزهای دیگه که حالمو خوب میکنه

هفته پیش از تمرینهای کتاب شفای کودک درون لوییزهی داشتم با کودک درونم حرف میزدم  فهمیدم ک خیلی خورد شده خیلی جاها کلاه سرش رفته ، وقتی ب عکس دوران کودکیم نگا کردم که با چه ذوقی خنده رو لبامه و شادم اولش ناراحت شدم که با این کودک چه هاشده

خلاصه الان دارم رو کودک درونمم کار میکنم

یه سایتیم بود راجع ب دوست داشتن خود خیلی خیلی عالی بود از اونم کلی مطلب یلد گرفتم مثلا یکیش اینکه ما خودمون هستیم ک نعیین میکنیم کی با ما چجوری رفتار کنه اونوقته ک میشینیم ریشه یابی میکنیم ک کدوم قسمت اشتباهی رفتیم

و کلی چیزهای دیگه

مثلا من الان ی دفترچه برداشتم اینارو توش نوشتم تا یک هفته انجام بدم و بعدا دائمیش کنم

نماز سر وقت

عصبانی نشدن

خونه و ظرفا قبل خواب تمیز

رسیدگی ب پوستم هفته ای یکبار

اینا چند تاش بود 

ی مشکلمم این بود ک تا با همسرم حرف میزدم وقتی ناراحتش میکردم زود میزدم زیر گریه که اینم مربوط ب کودک درونم ک قبلا سرزنش شده و الان داره خودشو خالی میکنه

لیست کارای روزانه ک همیشه رو یخچال میزنم جدا از اینهاست و عادت خودمه

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی برفی دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 15:17

سلام
خوبی عزیزم
وای الناز یهو غیب میشی !؟
چه پست باحالی بود

سلام عزیزم. اومدم برات کامنت بذارم نتونستم یعنی نشد یعنی بلد نشدم.خخخخخخ
کامنت دونیرو باز کردم جای نوشتن نداشت البته چند تا پست پایینترت. پسر منم تب شدید داشت چند روز پیش منم سفیکسیم دادم بردم دکتر گفت همونو ادامه بده. هوا ویروسیه .خخخخخ

بانوی تیر ماهی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 11:34

سلام بانو
خیلی کم پیدا شدی ^ـ^ خیلی خوبه که داری رو خودت کار میکنی واقعا عالیه
ایشالا که تو همه ی زمینه ها موفق باشی ♥
تند تند بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد