خب دیگع برگردیم ب روال قبلی وبلاگ.نویسی

..


میدونین چیه خیلی برام دلچسبه وقتی وبلاگاتونو میخونم... لذتبخشه ک کامنتای پر انرژیتونو بخونم ک کلمه ای اغراق توش نیست... و  الا تو این تلگرام و شبکه های اجتماعی همه الکی قربون صدقه هم میرن. ما ی گروه تو تل داریم ک دوستای دبیرستانیم هشت نفر... ماه پیش  باهم رفتیم بیرون غذا خوریم کلی خوش گذشت یکی با بچه اومده بود یکی نامزد بود.. یکی طلاقه گرفته بود...بقیه هم ک مزدوج بودن. حالا نمیدونم چرا این متاهلا نیش میزنن... من ک اصلا حساب نمیذارم . هفته پیش یکی از متاهلا ب دوستم ک طلاق گرفته بخاطر ی سوتفاهم کوچیک تو گروه گفت: تو آینه خودتو نگا کنی میفهمی ک چرا نگرفتنت موندی تو خونه.

دلم آتیش گرفت... انکار همه مثل خودشن ک تو 18 سالگی دوست شن و ازدواج کنن. یعنی فرهنگ و شعور تا چ حد باید پایین باشه ک این حرفو بزنه. حالا این دوستم ک طلاق گرفته لیسانس داره و دوباره ی لیسانس دیگه میخواد بگیره.. کارمندم هست.

.

.

وای ببین از کجا ب کجا پریدم  مثلا داشتم مزایای وبلاگ و معایب تلگرامو میگفتم. خخخخ

.

.

.

لباسای عید من و عشقمو پاییز گرفتیم.. کلا ما دوس نداریم دم عیدی بریم بازار...لباسای علی کوچولورم ک مامانم اینا میخرن... حالا از بعد سیسمونیم مامانم باز هی هی لباس میخره... دیگه ما نمیخریم. خخخخ 

.

.

جمعه ک دیروز باشه رفتیم راه پله مامان اینارو عشقم رنگ کرد. دور کلیدها همش جا انکشت داداش کوجیکم بود. ناهار خوردیم اومدیم خونه از خستگی گرفتیم خوابیدیم... منم ک شبا چون پسرم دیر میخوابه از ساعت دوازده ب بعد بداخلاق میشم شدید.... دلم واسه علی و عشقم میسوزه الان تو دلشون میگن این دختر فازش چیه... قاطی داره

.

.

.

امروزم روز افتتاح پروژه همسری اینا بود و بعد مراسم اومد خونه و قراره باقیمونده خونه تکونیرو انجام بدیم. قربونش برم خیلی کمکم میکنه...خدا بهش سلامتی بده.

.

.

.

آهان اینم بگم. مامانم ز زده براتون این هفته میخوایم عیدی بیاریم و ببریمتون شام بیرون (آخه هفته پیش با عشقم مامان اینارو بردیم ابوریحان و لاله پارک و شام تو دکترنیک ولیعصر... اینم فک کنم میخوان حبران کنن)... منم گفتم باشه فقط شب جهارشنبه نباشه ک بیرون خطرناکه ... اولش گفت باشه...بعدش گفت اصلا میایم کادوهاتونو میدیم برمیگردیم شام میمونه یروز دیگه... بعدش کفت من اصلا نمیام میدم آبجیت بیاره... الکی الکی لج میکرد... کلا لجبازه... منم لجباز بودم شدید ولی ب قول همسری میگه من اصلاحت کردم 

نظرات 6 + ارسال نظر
baiza سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 14:34 http://mydailydiar.blogsky.com

الناز جونم الهی همیشه با عشقت و پسرک عزیزت شاد و سلامت باشی و نوروز زیبا پیشرو داشته باشی

همچنین شما گلم خیلی ممنونم عزیزم

سما سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 08:38 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

هورااااا الی بازگشته استتت
الی جونم سلامت باشین دوستممم خیلی خوشحال میشم باز مثل سابق بنویسی
کاش اون موقعی که دل همو میشکنیم یه لحظه فقط یه لحظه به این فک کنیم این موقعیتی که الان دارم ممکنه تو یه چشم بهم زدن نابود بشع اونوقت خیلی حرفا رو نمیزنیم خیلی کارا رو نمیکنیم

خخخخ
قربونت یانگوم من... آره تند تند میخوام بنوییسم نمیخوام بعدها حسرت بخورم ک چرا ننوشتم
آخ حرف دلمو زدی سمانه... آدم ک از فرداش خبر نداره

باران دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 11:43 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com/

چه خرف بدی زده اون دوستت اخه جرا بعضی اینجورین
عیدت هم پیشاپیش مبارک نی نی هم از طرف من ببوس

آره خیلی حرف بدی بود
این دوستم کلا یجوریه... البته دیگه دوستم نیست منم باهاش کات کردم
همچنین عید شما عزیزم مرسی

معصوم یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 09:14 http://formylove-tm.blogsky.com

به به به الناز خانم گل چه خبر خوبی
چطوری بیا به من بگو سیسمونی چیا بخرم چیا نخرم برای اتاقش چی درست کنم ، کلا بیا کمک . البته اگه علی کوچولوی خاله اش اجازه میده

اومدم
قربون خالش

سلام عزیزم.خیلی خوشحالم ازحضورتون.
ای وای بخدااشکم دراومد.خیلی دلم میسوزه خداالهی کمک همه این عزیزان بکنه.خدابزرگه..نمیزاره دل کسی بشکنه هوای بنده هاشو داره نمیزاره بابایی شرمنده بشه.
الهی که هیچ مشکلی برای هیچکی پیش نیادوالهی آمین.
چه پسرشیطون نازی داری الهی خدابرات نگهش داره.
اگه عکسشوگذاشتی نشون منم بده خیلی دوست دارم این آقای شیطونوببینم.

سلام خانومی متشکرم
الهی آمین
عکسشو گذاشته بودم که.... بازم میذارم حتما.
شاد باشی همیشه دوستم

خانوم خونه شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 17:25

نه هنوز نی نی ...پعزیزم ایشالله همیشه خوشحال و سرحال باشین
عکس پسرتو نمیزاری ببینیم؟

فداتشم خانومی
چرل عزیزم چتد پست قبلتر عکسشو گذاشته بودم تازه برش داشتم. فک کردم دیدیش؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد