ما سه تا

سلام سلام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اولش میخواستم بعد جارو کردن خونه پست بذارم ولی خب علی الان خوابه و من نه خوابم میاد نه میتونم خونرو جمع و جور کنم پس از فرصت استفاده میکنم و میام اینجا...

چهارشنبه سوری مامانم اینا با مامانبزرگم اینا و یکی از خاله هام برامون عیدی آوردن...طفلی مامانم از بس غذا پخته بود خسته شده بود...و اما لیست کادوهامون:

یه قالیچه برای هال... سارافون و زیرسارافون حاملگی برا من با ست ساپورتش و دمپایی خونه...یه پلیور عوجگل برای عشقم... ماهی و سبزه... آجیل و شیرینی... سوپ و سالاد، جوجه کباب و مرغ شکم پر و برنج، خاگینه و کوکو.

خاله هامم پول دادن و مامانبزرگم چادر واسه من و پیراهن واسه علی و مادرشوهری هم پول داد بهم.

بادا بادا مبارک باداااااااااااااااااااااااااااااااا حالا این خالم از حسودیش برگشته میگه الناز لاغر شدی...من که ترازو دارم خودم دارم میبینم هر هفته نسبت به قبل چقد وزنم زیاد میشه...مثلا میخواد چی بگه میخواد فکر یه زن باردارو مشغول کنه که بدنش پیشرفت نکرده یا چی!!! از چند متری من معلومه که چقد تو این یه ماه گنده شدم. واقعا ک...خدا شفاشون بده اینجور آدمای عقده ایرو.

خب حالا از خونمون بگم که 90 % آماده ست...فقط مونده پرده های اتاقامون که واسه بعد عیده... کلی حرف داشتم بگمااااااااااااااا اوا یادم رفت همه که. آهان دیروز جشن دختر عمم بود و بسی خوش نگذشت از بس تقلیدی بود... خدا هیچکسو ندید بدید نکنه آمین...عوضش یه لباس مجلسی حاملگی واسه عروسیش خریدم انقد عوجگله که نگوووووووووووووووو. موهای 4 رنگمم رفتم سشوار بکشه آرایشگر خرابش کرد علی ک دید گفت کاری نکرده ک موهات همونه...آرایشگر بیشعورررررررررررررر

.

.

.

نوه عموی علی یه سکه 500 تومنی قورت داده

.

وقتی خونه کثیفه قاطی میکنم میخوام با علی دعوا کنم، علی جونم دستش درد نکنه روکشای میزارو همرو شست...بوس بوس وقتی ناراحت میشم نی نی زود تکون میخوره...تو کار خدا موندم این فندق از کجا حسمو میفهمه

.

.

خولاصه بابا سال 94 هم با تموم خوب و بدش تموم شد که برای من و علی جونم قسمت خوبش بیشتر بود... پارسال همین موقع اصلا فکرشم نمیکردم که تا سال بعدش عروس شدم...خانم خونه شدم... و مامان شدم... الان برای خودم خونه زندگی جدا دارم دارم کیف میکنم... ولی هستن این وسط کساییکه سال تحویل براشون شادی نداره و دل و دماغ مهمون رفتنم ندارن...بیاید برای همشون دعا کنیم تا مشکلشون حل شه.

.

.

سمیرا جون ایشالا پسرگلت صحیح و سالم بدنیا بیاد.

.

.

اینم سفره هفت سینم  

http://www.upsara.com/images/b0r7_۲۰۱۶۰۳۱۹_۱۸۲۷۴۶.jpg

...اون دو تا تخم مرغم دخترآبجی 1 علی درست کرده از بس هنرمنده این دختر ماشا..

خدایا از ته دلم آرزو میکنم

ظهور امام زمان تا بی عدالتی هایی که در حق بعضیا میشه نابود شه

سلامتی همه مریضا

سایه خونوادمو مستدام رو سرم حفظ کن و همه دوستان و خونوادشون... کمکم کن تا نینیمو سالم بدنیا بیارم...

کمکم کن قدر خونوادمو بیشتر بدونم بخصوص علی عزیزتر از جانم ک لحظه لحظه منو عاشقتر از قبل میکنه...من هر روز عاشقم... عاشق مرد زندگیم...دوستم...همراهم... همسرم و عشقم.

خدایا همه دختر پسرای دم بختو خوشبخت کن. 

آرزو میکنم همتون به آرزوهاتون برسین. سال خوبی داشته باشین.

نظرات 8 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 16:34 http://sarvareman.blogsky.com

الناز جون؟نینیت چیه و کی میاد؟

پسره نفس جان اواخر خرداد ایشالا

آنا دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 08:51 http://aamiin.blogsky.com

چه سفره خوشگلی! تنگ ماهی را خیلی دوست دارم.

چشات خوشگله آناجون مرسی

دخترمغرور سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:36 http://khayatbashi.blog.ir

سال نوت مبارک عزیزم!!!!

مرسی گلم.
همچنین

خانوم خونه دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 15:27 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الناز جان...خوبی قربونت بشم؟
عیدت مبارک عزیزم...قربون فسقلیت بشم من...
عیدی هات مبارک باشه

سلام خانم خونه عزیز. خوبم عسیسم.
ممنون گلم... فداتشم خالش.
قابل نداره عزیزم

بهار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 00:56 http://www.baharozendegi.blogsky.com

عزیزممبارک باشه خونه و هفت سین و ......کادوها

قربونت بهارجون. ناقابله کادوها

گل صحرایی یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 04:55 http://www.ninigolo1393.blogfa.com

فداتم که
ان شالله سال جدید در کنار فندقتون شیرین تر بشه،سال نو پیشاپیش مبارک

خدا نکنه.
ایشالا...متشکرم مامان مهربون

خآنوم چی شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 22:48

مبارک بااشه عیدی هات عزیزم...
سال نو هم پیشاپیش مباارک

مرسی خانومچی جوووووون
همچنین گلم

سما شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 21:49 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

بعد از مدت ها عکس گذاشتی کلی ذوق کردم:))))
انشاا...سال خوبی داشته باشین
سفره ات خیلی خوشگل شده الی جونم
یه عالم بوسسسسس

آره بالاخره طلسمو شکستم.
و همچنین شما یانگوم عزیزم.
مرسبییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد