عنوان رفته درس بخونه

سلام عزیزانم ...التماس دعا دارم از تک تکتون
روش تعیین جنسیت نی نی بدون سونورو با جوش شیرین امتحان کردم دخمل شد...باباش اسمشو گذاشته نیاز. اگرم پسر باشه من میذارم سبحان و یا علی. ماه سوم روزهای پنجشنبه و جمعه سوره الرحمن باید خوند با صلوات کبیر و 140 تا صلوات. سوره خیلی طولانیه دیروز یه عالمه طول کشید
طلسم شکست و بالاخره مادرشوهر اونروز پرسید نی نی داری و منم خندیدم. الان هفته دهمم یعنی دوماهو خورده ای که تا دیروز از پنج تا خواهرشوهر یکیشون یه زنگی تبریکی چیزی نگفتن والا...از رفتار سرد علی با یکی از خواهراش، خواهر 4 متوجه شده بود و دیروز زنگ زد تبریک گفت..خواهر1 هم دستش درد نکنه صبح اومد با کاچی و زغال و شامم کوفته درست کرده.
از سه خواهر دیگر همچنان خبری نیست همشونم میدونن... خواهر 1 کم محلم باشه ولی دلش نازکه و مهربون با اینکه زود عصبانی میشه. اون یکیا تو ظاهر خوبن ولی الان ک من انتظار دارم نیستن...مثلا الان وقت ویار منه باید دوروبرم باشن برام چیزمیز بیارن...درسته هر دوسه روزی ک میرم خونه مامان خودم مامان سه مدل غذا میپزه بابام هر دفعه کلی میوه میخره داداش کوچیکم با سن کمش میره خوراکی میخره و من کمبودی ندارم هرچی میخوام مامان بدون اینکه من بگم درست میکنه و علیم هرچی میگم میخره برام ولی منم انتظار دارم این یه رسمه...مثلا من خودم دوستم تو دوران کارشناسی باردار بود از خونه براش ترشی بردم کلی خوراکی براش میخریدم.
بنظرتون انتظارم به جاست؟ اونم نه از غریبه از خواهرشوهرایی که فقط یه دونه زن داداش دارن. لطفا بگید نکنه من پرتوقعم؟
سپاسگزار خدایم هستم...بخاطر همسر مهربانم..بخاطر حضور پدر مادر خواهر و برادرم..از خدا میخوام زندگی همه زن و شوهرارو مثل ما بکنه حتی مامان بابام اونوقته که همه خوشبخت میشن...من هیچ کمبودی ندارم علی جونم ناراحته که خونه نداریم ولی من نه ..ما از اولین روز عقدمون تا فردای ماه عسل حدود 60 میلیون پول خرج کردیم پس بازم میتونیم پس انداز کنیمو خونه بخریم...این مسئله  برا ی علی دغدغه شده. ایشالا نینیمون پر رزق و روزی میشه برامون.
آمده ام...آمدم ای شاه پناهم بده...خط امانی ز گناهم بده...ای حرمت ملجا درماندگان...دور مران از درو راهم بده...لایق وصل تو که من نیستم...اذن به یک لحظه نگاهم بده...لشکر شیطان به کمین من است... بی کسم ای شاه پناهم بده.
نظرات 19 + ارسال نظر
نسرین خواننده خاموش پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 00:49

سلام الناز جون مبارکه خانومی ایشالاکه خوشبخت بشی ونینی وخودت درپناه حق سالم وسلامت باشین اگه برات امکان داشته باشه میتونی این روشو توضیح بدی من یه دختر دارم والان شوهرم دلش یه دونه هم پسرمیخواد ممنونتم.

سلام گلم. مرسی عزیزم. باشه توضیح میدم ولی فک کنم اشتباهه. چون من با این روشا دختر دراومد ولی سونوی غربالگری ک رفته بودم دکتر گفت احتمالا پسره. ماه بعد که سونو برم مطمئن میشم جتسیتش چیه. به دکترمم این روشو گفتم تایید نکرد.
بعد بارداری:
جوش شیرین بریز تو ادرارت اگه کف کرد پسره اگه تغییر نکرد دختر.
آب کلم قرمز هم بریزی اگه صورتی شد پسر اگه بنفش شد دختر. برای من با این روشا دختر دراومدولی دکتربر عکسشو گفت. اما شنیده بودم واسه بعضیه درست دراومده.

توت چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 11:57 http://pasazvesal.blogsky.com

بی خیال ...بهشون فکر نکن!
فکرنکنم این تست هایی که گفتی درست باشه ها! درسته یعنی؟

سعیمو میکنم ولی بعضی وقتا نمیشه توت جون
چندتا از دوستای وبلاگی امتحان کرده بودن درست دراومده به من گفتن امتحان کنم

نیلوفر ک چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 10:43

راستی من درست متوجه شدم؟ اسم شوهرت علیه و اسم نی نی رو هم میخوای بذاری علی؟؟

خب الناز و علی اسامی مستعار من و شوهرمه نیلوفرجون. اسم علی رو واسه بچم میخوام بذارم.

نیلوفر ک چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 10:14

سلام عزیزم.امیدوارم حال خودتو نی نی حسابی خوب باشه.راستش منم مثل توام،از سمت خانواده همسر کسی تحویلم نمیگیره،نه حال و احوالی میپرسن،نه سوالی چیزی.اصلا انگار باردار نیستم،سرم نمیزنن اصلا...البته من ناراضی نیستم
بقیه خواهرشوهرا و مادرشوهرارو دیدم خیلی ذوق و شوق نشون میدن اما اینا ذاتن بیذوقن.البته از حق نگذریم مادرشوهرم اون اوایل که ویارم بد بود و نمیتونستم سمت گاز برم چند وعده ای غذا فرستاد،چندبارم پرسید چی هوس داری میگفتم هیچی.چون از تهوع واقعا هیچی نمیشد بخورم.

سلام گلم. متچکرم:))
واقعا ک قوم شوهر یجورین. خواهرشوهرام از وقتی علنی فهمیدن پیگیر شدن و حالمو میپرسن ولی مادرشوهرم تا حالا نگفته چی دوس داری بدات بپزم.
االان بهتری خانومی؟

سهیلا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 12:08 http://rooz-2020.blogsky.com/

الناز جان حضرت مسیح دریه روز ده نفر مرده و کورمادرزاد رو زنده کرد و شفا داد و حتا یکیشون هم ازش تشکر نکرد.
چه توقعی داری شما از مردم این دوره و زمونه عزیزم
اگه از من میشنوی هرچی که توقعت رو کم کنی راحتر زندگی میکنی...کلن ازهیچکسی جزخودت توقع نداشته باش. دیگران محبت کردن دستشون درد نکنه و نکردن هم که طلبکارنیستیم قربونت برم...

راس میگیا چقد ما پرتوقعیم
واقعا مرسی ک اینارو گفتی کاملا قانع شدم سهیلاجون

صاحبه یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 08:11

نمیگم توقعت زیاده اما اینقدرم نباید از دیگران انتظار داشته باشی.همه درگیر زندگی و مشکلات خودشونن.همینکه جویای حالت باشن خداروشکر...
توقعت رو از خواهرشوهرات کم کن تا راحت تر روزگار بگذرونی.این روزهای قشنگ حاملگیت رو با درگیری ذهنی و فکر و خیال،خراب و پُر استرس نکن
مراقب خودت باش

خب آخه جویا هم نبودن.
مرسی عزیزم چشم

دخترمغرور یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 02:01 http://khayatbashi.blog.ir

سلووووم!
عزیزم اصن بهشون فکرم نکن خواهرشوهرو بکشیشم همینه!!!!!
ایشالا هم این نی نی خوشبختیتونو کامل میکنه!

سلووووم گلم
دقیقا باهات موافقم
ایشالا قربونت

باران شنبه 21 آذر 1394 ساعت 22:47

خب حق با تو هم هست ولی زندگی این دوره زمونه انقدر مشکلات داره که همه سرگرم چارچوب خانواده خودشونن .. ناراحت نباش عشقم مهم همسرته که کنارته..ان شالله سه نفرتون همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشین

خنگم دیگه وقتی هیچ مشکلی نیست الکی گیر میدم.خخخخ
قربون آبجی گولوی نازم برم. مرسی عزیزم

هم اسم دوست من و همسرش هستید که بعد از 5سال عاشقی بهم رسیدن و حالا یه دختر خوشکل به اسم هستی دارن
ان شاءالله به سلامتی نی نی خوشکل شما هم به دنیا میاد
همیشه خوشبخت باشید

چه جالب
اووو پنج سال چقد زیاااااد
فداتشم مرسی

سمانه شنبه 21 آذر 1394 ساعت 19:07 http://zendegiyaniin.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی انشاا...؟
الناز میگم توقع نداشته باش راحت تر میگذره البته من نمیدونم این جور موقع ها رسم چی هست و چیکار میکنن ولی بلاخره میان جلو
نیاز اسمِ قشنگیه الی ایشالا به سلامتی

سلام یانگوم جونم.
سمانه جونم همشون بالاخره زنگ زدن دلم خالی شد داشتم
عقده ای میشدماااا
قلبونت

سمیرا شنبه 21 آذر 1394 ساعت 18:52

توقعت ب جاس باید بهت برسن ناسلامتی یه دونه عروسی
نیاز

همینو بگو
نیاز

خانوم خونه شنبه 21 آذر 1394 ساعت 16:38 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام خانومی . . .
خوبی؟
نه اصلا پر توقع نیستی عزیزم . . .

ان شالله باز دوباره پس انداز میکنین و خونه میخرین

سلاااام عسیسم.
متچکرم گلم.

ایشالا

من و محمد شنبه 21 آذر 1394 ساعت 15:38 http://http://manvamohammad.blogfa.com/

به امید خوشبختی و شادی سه نفره تون ........

مرسی عزیزم. قلبونت

په پو شنبه 21 آذر 1394 ساعت 15:38 http:/http://aski-ewin.blogsky.com

نه اتفاقا انتظارت کاملا به جاست. فقط شاید به خاطر اینکه فکر کنن تو خجالت می کشی اگه اونا بفهمن تا حالا چیزی نگفتن. اما نباید زیاد طولش بدن. من خواهر شوهرم حامله س. مادر شوهر و دو تا خواهر شوهر دیگه م بهم گفتن ولی گفتن فعلا به روش نیار تا خودش بهت بگه منم اون مدت فیلم بازی می کردم که خبر ندارم. اما بعدش که بهم گفت همش حواسم بهش بود چی دلش می خواد. الانم که ماه هفتمه باز براش ترشی فرستادم. راستی شما ویار چی داری؟

نمیدونم والا ...مامانش ک میگفت خجالت میکشید بگه...خوهراهم یکی گفت شارژ نداشتم ز بزنم..یکی گفت از تلفن خوشم نمیاد..یکی گفت میخواستم بزنم. ولی دیگه بهش فک نمیکنم.
من از بوی کباب و ترشی حالم به هم میخوره. زیاد مرغ و کوکو و تخم مرغ و سوپ دلم میخواد. آهان کدو با قارچ و سیب ز. قاطی کردمااااا

پریسا شنبه 21 آذر 1394 ساعت 15:17 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم جدی؟الهی خدا حفظش کنه دختر نعمته خوش به حالت منم عاشق دخملم نیاز چه اسم قشنگی...
وااای عجب خواهرشوهرای !!اصلا بهش فک نکن بزن به جهنم خودت و نی دی تو دلیت عشقین.انشالله صاحب خونه هم میشین

آوره واقعا قشنگه..؟؟ تا دیروز این اسمو دوس نداشتم اما الان میبینم همه خوششون اومده. اوهوم همینطوره.
قربون دهنت ایشالا.

پرتوقعی
تو خوردن ی چیزایی دقت کن مثلا همین حلوا که توش زعفرونه و خیلی چیزای دیگه تو نت بچرخی پیداشون میکنی
سونو قبلی 19 دی رو 9 ماه کامل زده ولی سونو یک شنبه همه چیو مشخص میکنه
واسم دعا کن پلیز


آره تو اینترنت خوندم زعفران نباید خورد.
ایشالا به سلامتی.
حتما عزیزم حتما

آوا شنبه 21 آذر 1394 ساعت 00:37 http://ava-life.blogsky. com

الناز جان توقع نکن چون فقط خودت اذیت میشی
انجام دادن ، دستشون درد نکنه و شاد شو .اگر نه که اصلا اهمیت نده
یکی از بهترین دوران زندگیتو داری سپری میکنی ، از تک تک لحظاتش لذت ببر

بله همینطوره. سعی میکنم بی خیال شم.
مرسی عزیزم البته ک لذت میبرم

زهرای سعید جمعه 20 آذر 1394 ساعت 23:49 http://love-h-somuch.blogfa.com

آخی چه اسمای قشنگی .ایشالا تنش سلامت باشه
حق داری عزیزم .
اما اصلا خودتو ناراحت نکن فدای سرت
خانواده خودت مهمن

قابل نداره
باوشه عجیجم

سلام مامان النازی
نه عزیزم پرتوقع نیستی کم لطفی از خواهرشوهراته،مثلا یه دونه عروسی ولی خداروشکر همسرت و خانوادت جبران همه رو برات میکنن بیخیالشون باش اصلنم بهشون فک نکن نینی و خودت به آرامش نیاز دارین اجی نازم
ایشالا هممون صاحب خونه میشیم اون روز خیلی دور نیست

سلام شنل قلمسی جونم..
آره عزیزم بازم شکر
مرسی خالش
ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد