تصمیم قطعی

خب اول اینکه همه نظراتون پیشم محفوظه و ازش نهایت استفاده رو کردم واقعا ممنون...ممنون ک گفتین نیمه قشنگ زندگیمو باید بینم...ممنون ک گفتین چشمامو بهتر باز کنم و مدیریت کنم...
اینکه تا حالا علی جونم دلمو نشکسته...تا حالا یه بار به خونوادم بی احترامی نکرده...وقتی خونوادش پشت من حرف میگن پشتم دراومده و باهاشون مقابله کرده نمونش چند روز پیش بود ...تا دهن باز نکردم هرچی خواستم فراهم کرده... طوری رفتار میکنه که انگار هر چی پول داریم مال منه و من نباید مثل بعضی زنا دست دراز کنم به سمتش برا پول...تا حالا هر چی گفتم به استثا مورد پست قبل که اونم حل شد حرف حرف من بوده..اینکه بیشتر از چند دیقه نمیذاره باهاش قهر بمونم...نمازاشو میخونه سروقت و دلش پاکه و دست به خیر..اینکه من هیچ محدودیتی ندارم.
مهمتر اینکه عاااشقمه و وقتی میبینه من اذیت میشم ناراحت میشه
عشق و محبت و بغلی ک هر روز روز نثارم میکنه مطمئنم ک تو بیست درصد مردا هست ک علی جونمم جزو اوناست... علی برای بدست آوردن من خیلی تلاش کرد خیلی تا خونوادم راضی شن و تونست خودشو ثابت کنه. خوشحالم ک دلش نمیخواد نی نی گولیمون از دستش ناراحت باشه...خوشحالم ک خیلی منطقیه و راحت تونستم در این مورد باهاش حرف بزنم. همه اینا ک یه قسمت از خوبیهاشه باعث شد تا آروم شم.
.
.
.
تصمیمون براین شد که اگر خدا بخواد تا بدنیا اومدن نی نی دو تا واحد بخریم. ایشالا. عشق من خدا حفظت کنه برا من و نی نی مونو مامانت. 

دکتر نی نی گولیمم رفتما: هفته نهم...یک در میان یک تخم مرغ آب پز...هر روز سه لیوان شیر...دوبار در هفته ماهی...روزی یک عدد اسیدفولیک...وزن 63/3 کیلو.
نظرات 11 + ارسال نظر
باران جمعه 20 آذر 1394 ساعت 17:45

سلام
چقدر دلم هواتو کرد

سلام عزیزم قربون دل صافت گلم

میس مهندس چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 08:40

خوشحالم که خوبی های همسرت انقدر زیادِ که همون یک درصد بدی ( که شاید از نظر بقیه بدی باشه ) رو میشه خیلی راحت درک کرد و باهاش کنار اومد.

مواظب نی نی باش ... روحیه خیلی مهمه تو دوران بارداری ... مواظب خودت بیشتر باید باشی

مرسی عزیزم خب زیاد فک کردم تو ذهنم لیست کردم دیدمدارم نامردی میکنم.
چشم عزیزم فدات

په پو سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 20:17 http://aski-ewin.blogsky.com

سلام. من اولین باره اومدم اینجا. دیدم هم سنیم تقریبا. گفتم لابد می تونیم دوستای خوفی بشیم واس هم. برام جالب بود به همین زودی باردار شدی! تبریک منو بپذیر. خدا بهت کمک کنه و با سلامتی به دنیاش بیاری. من که جرات ندارم. از همه چیش می ترسم. بارداری. زایمان. بعد به دنیا اومدن و گریه های شبانه!
خیلی قدر همسرتو بدون که این خصلت های خوب رو داره.

سلام گلم خوش اومدی...چه جالب
خب همه میترسن عزیزم ولی خود نی نی شیرین میکنه همرو.
قربونت چشم

خانوم خونه دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 23:52 http://www.ganje-man.mihanblog.com

خدا رو شکر همه چی حل شد عزیزم . . . مواطب نی نی
خوشگلمونم باش . . .

شکر.
چشم خالش

mahsa دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 21:25

سلام

زیر سایه شما بود مادر اینده
ببخشید بی خدافظی رفتم

اخه هم دانشگاه قبول شدم همم خواستگاری نامزدیو و...

کلی اتفاق خوب و بد

پس دو تا تبریک بهت بدهکاریم مهساجون.
منتظرتیم تا بیای بنویسی عزیزم.

سهیلا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 18:31 http://rooz-2020.blogsky.com/

راستش من فکر کردم از ما دلخور شدی که پست رو رمز دار کردی الناز جون....
خدا رو شکر که اینقدر عاقل و فهمیده هستی و قدر خودتون رو میدونید گلم...

نه سهیلاجون گفتم شاید کسی دلش نخواد پست ناراحت بخونه واسه همین رمزی کردم ک هر کی خواست رمز بگیره بخونه. شما گلی چرا باید ناراحت شم
قربونت ...انقدما ک میگی تعریفی نیستمااااا

سمانه دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 16:41 http://zendegiyaniin.blogfa.com/

الناز عزیزم خیلی خوشحالم که آرومی عزیزم
تصمیم هم تصمیمه خوبیه
ایشالا به سلامتی و دل خوش عزیز دلم
باید آرامش داشته باشی تا یه زایمان اروم بعد از اونم یه نی نی آروم داشته باشی
دور هر چی فکر و استرسِ خط قرمز بکشه

فداتشم سمانه جونم.
مرسی ایشالا
اوهوم میدونم ولی خیلی سخته فکر و خیال همیشه تو کله آدم هست

mahsa دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 12:47

سلام دوست خوبم شناختی مهسام تو اون وبت لینکم کردی

دختر شهریوری یادته؟؟؟؟؟

ببخشید وبم ک بلاگفا قاطی کرد دیگه پاک کردم
بعدشم نامزد کردم یهویییییی

امدم ازدواج تبریک بگم ببینم چی شد چیکار کردی
ماشالله بچه اومده

واییی عاشق بچم

وبم میخوام دوباره سرپا کنم

سلام عزیزم. دختر میدونی چقد دنبالت گشتم. ایشالا مامان شدن شما گلم. آره حتما درست کن آدرستم به من بده.
به به مبارکه مهساخانوم عروس شده.تبریک میگم گلم. ایشالا خوشبخت بشین. زود بیا آمار بده دارم از فضولی میمیرم

گل صحرایی دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 10:15 http://www.ninigolo1393.Blogfa.com

بار آخرت باشه پسرو نومو اذیت میکنیاعروس ورپریده

اوه اوه رو تخم چشام

پریسا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 08:14 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم آفرین ای ول برای این تصمیمت
راستی من رمزتو ندارم یادم رفت بگیرم
خداروشکر که همچین همسر خوبی داری قدرشو بدون
فدای نی نی تو دلیت

سلام پریساجونم. الان میگم گلم.
قربونت خانومی مرسی

گل صحرایی دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 00:21 http://www.ninigolo1393.Blogfa.com

چقد خوبه همیشه نیمه پر لیوانو ببینیم
لباسام قابل آلوچتو نداره البته اگه دخمل باشه

اگه یادمون باشه ک متاسفانه من غافل شده بودم
قربونت مامان گل لباسای خوشگل به تن مهدیاخانومی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد