الناز بانو و سرما

سلام سلاااااااااام چطولیدددددد
من که خوب نیستم سرماخوردم...و الان خونه مامان علی هستیم....علی صبح رفت جلسه گفت بمونم اینجا تا برگرده...آخه من هر صبح میرم خونه عشقمون ولی علی صبح دیرش شده بود من موندم.
دیروز جواب آزمایشو بردم به دکتر نشون دادم...موقعی که صفحشو باز کرد بخونه تپش قلب گرفته بودم...میترسیدم نکنه بگه نی نی دار نمیشین...هی نذر میکردم... چشام فقط رو نگاه خانم دکتر متمرکز شده بود که خدارو هزار مرتبه شکر که دکتر با یه لبخند اوکی بهم داد و گفت : اسیدفولیک و ویتامین ای قبل بارداری.
از اونجا رفتیم واسه دوستم کادو گرفتیم...قندونمون که علی شکسته بود خریدیم...پریروزم برای من یه بارونی خوشگلا و برای همسری یه بلوز عوجگل خریداری گردید.
آهان دیروز ناهارم خونه آبجی 2 علی مهمون بودم. خیلی خیلی خوش گذشت...آزمایشام موند اونجا و من با دخترآبجی رفتیم بیرون...علی نالاحت شده بود که اینا مسائل شخصیه و نباید کسی بفهمه...بله حق با اون بود و من جوابی نداشتم. کلا بیشتر باید رو استقلالمون کار کنم...خودمو میگم هاااا.
چون مریض شدم و خستم شوهری کمبود محبت داره انگار ولی دست خودم نیست تمام سعیمو میکنم تا ناراحت نشه.
علی جونم مرسی که بخاطر من رفتیم اتاق مامان خوابیدیم تا سردم نشه...مرسی که انقد بهم میرسی تا زودتر خوب شم. قربوووووونت برم هستی من.
نظرات 9 + ارسال نظر
سُـرور دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:47 http://www.life-s2.blog.ir

بهترینارو برات آرزو میکنم.. شاد باشید.. :*

ممنونم سرور جون....قربانت

دختر روانی یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 23:06 http://princes222.mihanblog.com/

سلام عزیزمچه عاشقانه های قشنگی عشقتون همیشه مستدام

ایشالا زود سرماخوردگیت خوب شه...

چه حس قشنگیه آدم به عشقش برسه...

ساز دلت همیشه کوک

سلام دخملی میسی گلم
فدات
آوره خیلی قشنگه ایشالا همه این حسو تجربه کنن:

sani چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 21:44 http://mrsupset.blogsky.com/

آدم کیف میکنه عشقای بعد ازدواجو میخونه

قربونت عزیزم

ارزو چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 07:44

انشالا زودی خوب بشی عزیزم
خریداتون مبارک

مرسی آرزوجون.
قربوووووونت

sani سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 22:22 http://mrsupset.blogsky.com/

این سرماخوردگیه لعنتی الان همه جا هست. هرکیُ میبینی سرما خورده نمونش خودم :/ گرفتاری شدیما

اه همه جاها....همه سرماخوردن. ایشالا زود خوب شیم همگی.

پریسا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 09:28

سلام الناز جان منو یادت هست؟کلی دنبالت گشتم از وب هلنا پیدات کردم
به سلامتی میخوای مامان شی آره باید 3ماه قبل بارداری فولیک اسید بخوری
بلا دوره الهی زودی خوب شی
Pari_v_zendegi.blogsky.com

Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام پریساجونم خوبی؟ منم دنبالت گشتم ولی پیدات نمیکردم. آره تازه دارم میخورم عزیزم.

دختر اخمو دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:13

سلووووم!
وای از سرماخوردگی!استراحت کن تا بدتر نشی!
توماه محرم امسال واست دعامیکنم خدا یه نی نی خوشگل و سالم بهت بده!

سلووووووم علیکومممممم
وااای عزیزدلم قربونت برم یه دنیا ممنونم.

زهرای سعید دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 18:57

ای جان مبارکه .به سلامتی میخواین نی نی دار بشین ؟ ;-)
ایشالا بهتر بشی . مراقب خودت باش :-*

فدات شم عسیسم. تا خدا چی بخواد.
ممنونم گلم مرسی

خانوم خونه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:39 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم...الهی پس تو هم سرما خوردی الناز هر وبی میرم کامنت بزارم همه سرما خوردنان شالله زود خوب بشی عزیزم...
لباساتون مبارک به سلامتی استفاده کنید خانومی...

سلاااام خانومی ی ی ی ی ی
آره امروز با هر کی حرف زدم دیدم سرماخورده...اینجا هوا یهویی سرد شد غافلگیر شدیم. میسی عجیجم
قابل نداره گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد