الناز بانو و خوشبختی

اوهومممم...اوهوممم...یک لیوان آب لطفا....میکروفون چرا کجه!!!! 1....2....3... آزمایش میشه
. خب اینجانب یک عد بانوی خرسند هستم که دیشب برای اولین بار کاچی و زرشک پلو با مرغ درست کردم...علی انقد خوشش اومد میگفت عالیه و با چهار تا بوس لپی تشکر کرد...یعنی ظهرش علی گفت تو چرا خاگینه و کاچی و و و و ... برام درست نمیکنی. منم فک کردم دیدم طفلی راس میگه...همه غذاهای خوشمزرو مامانم درست میکرد پس خودمم دست به کار شدم...هر غذایی که دفعه اول درست میکنم بطور باورنکردنی خوشمزه میشه. مامانم موقع مجردی میگفت هیچی بلد نیستی...بری خونه شوهر میمونی منم نمیام کمکت...الان باورش نمیشه دخترش مثل خودش داره خانوم میشه. الانم میخوام از اون سیبایی که از باغ آوردیم برای علی جونم کمپوت درست کنم. 
من خوشبختم...راضیم علی راضیه از زندگی...زندگی پستی بلندیای خودشو داره...یکی پول نداره...یکی شوهرش بده...یکی مادر شوهر و خواهرشوهر بد داره...ولی من هیچکدوم از این مشکلارو ندارم...فقط مامانم...مامانم زود دلخور میشه...حساس شده...انگار باورش نمیشه من مشکلی ندارم خودبه خود مشکل درست میکنه... گاهی مهربونه گاهی تند...گاهی خوش اخلاق گاهی بداخلاق...بعضی وقتا واقعا به جونم میرسه...ولی...بی خیال
;آهان دیروز رفتیم واسم مایو خریدیم...راستش من دفعه اولمه میخوام برم استخر...تو آب سرگیجه میگیرم...علی میگه چند دفعه بری حل میشه...با دوستم نازی واسه صبح قرار گذاشتیم...از خانم دکتر شاه محمدی دکتر زنان هم فردا عصر وقت گرفتم تا برم چکاپ...آخه از بعد ازدواج دکتر نرفتم...چند ماه دیگه نی نی دار شدیم اگه خدا بخواد بدنم آماده باشه.
راستی مراقب خودتونو عشقتون باشین. فعلا
نظرات 8 + ارسال نظر
موژان سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 15:17 http://zendegyema.persianblog.ir/

اخ جون نی نی .... من خاله میشم یعنی ؟!
استخر عالیه زود به زود برو حال آدمو خیلی خوب میکنه

شاید عزیزم
خیلی آدمو شارژ میکنه.

سمیرا جمعه 10 مهر 1394 ساعت 18:29 http://www.samira-93.blogfa.com

ایول آشپزباشی
منکه از عروسی ب بعد فقط یبار ماکارونی پختم هنوزم بخاطر پختنش خستم منم چون اولم بود خوشمزه شده بود

پس الان غذا چی میخورین. حاضری یا دست پخت قینانا؟

خانوم خونه جمعه 10 مهر 1394 ساعت 12:07 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم...خوبی الناز جون؟
عیدت مبارک خانومی...التماس دعا شدید

سلام عزیزممممممم
همچنینن گلم.
محتاج دعا فداتشم

هلنا چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:57 http://http://rade-paye-man-o-to.persianblog.ir/

النازی دیگه کدبانو شده خانوم خونه شده آفرین خانوم خانوما
ایشالا روز به روز راضی تر و خوشحالتر بشی عزیزمممممممممم
آخی دکتر. مثل اینکه تصمیمتو گرفتی و خیلی زود قراره خبر خاله شدن بهمون بدی

آوره بابا پس چی. قلبونت.
فداتشم ایشالا
اونقد دلم نی نی میخواد...اول اینجوری نبودم ولی الان چرا

دخترمغرور چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 19:56 http://khayatbashi.blog.ir

ســــــــــــلووووم من تازه باهات اشنا شدم میخوام ازاین به بعد بشم یکی از دوستات!
چندتااز پستاتو خوندم,خوشحالم که خوشبختی عزیزم!!!!

سلااااااام عزیزم
از آشناییت خوشوقتم عزیزم

خانوم خونه چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:47 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الناز جون...خوبی کدبانو؟
وای منم دلم کاچی خواس خیلی دوس دارم
به به پس بلدی ولی رو نمیکنی...خدا رو شکر که راضی هستی...ان شالله مامانم دیگه چیزی نمیگه عزیزم...
منم اولا بدم میومد اصلا پندشم میشد حالا دیگه کیف هم میده استخر
.خوش بگذره بهت خانومی

سلام عسیسم. میسی گلم. شما خوبی؟
نمیدونم والا همینجوری درست میکنم خوشمزه میشه.خخخخخ
خدا از دهنت بشنوه عزیزم.
آوره بسی خوش بهمان گذشت جات خالی:

شنل قرمزی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 11:26

به به خانم کدبانو...عکس کاچیتو میذاشتی دلمممم خواست
وای چه زودایشالا کی خاله میشم
عکس خونتم نذاشتی بهله

آخه با گوشیم میام. با کامی رفتنی حتما عکس میذارم. هنوز یه عکس درست حسابی از خونمون نگرفتم شنل قلمسی جووونم

خآنوم چی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 23:54

منم همیشه وقتی واسه بار اول کاری و انجام میدم یا چیزی و درست میکنم عاالی میشه.. اما دو سه بار بعدی به بدترین شکل ممکن خراب میشه
ماشاءالله خیلی زود کدبانو شدیاا

وای چه بد:(((((
آوره عجیجم عشق دیگه چیکارکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد